Kampányok: az első lépés mindig a kampányszerű együttműködés. Ez lehet egy konkrét időszakos mail, Google, Facebook kampány, meghatározott kulcsszavakkal, célcsoportokkal. Itt jól mérhetők a cég és termékeinek ismertsége egy adott kategóriában, célcsoportban. A jól felépített kampánnyal, ha ismert cégről van szó azonnali eredmények érhetők el. Amennyiben viszont a cég, vagy terméke kevésbé ismert, akkor jóval hosszabb folyamat, annak bevezetése.
Optimalizálás: meglévő kommunikációs eszközök – honlapok, facebook oldal, kiadványok - folyamatok hatékonyabbá tétele.
Új kommunikációs eszközök készítése: Mindazoknak az eszközöknek a megtervezése, kidolgozása, amely támogatja a kommunikációt. Filmek, szövegek, cikkek, kiadványok, honlap, közösségi média felületek.
Teljes kommunikáció kidolgozása az alapoktól az értékesítésig, a hozzá tartozó eszközökkel együtt.