Értékesíteni akarjuk céged termékeit, szolgáltatásait!


Ehhez indítsunk el egy Értékesítési Kampányt már holnap!



 

Minden cég örül neki, ha értékesítenek termékeiből, szolgáltatásaiból, s ezért hajlandó jutalékot fizetni. Hajlandó fizetni, mivel látja az értékesítés költségeinek megtérülését. Ehhez azonban szükséges az üzletmenet minden pontján egy pontosan kidolgozott stratégia. A marketing kampányok sokszor pontosan azon buknak meg, hogy a Reklámok ígéreteit nem teljesítik a termékek, szolgáltatások. Az értékesítési kampány legfőbb kulcsa éppen ezért az, hogy teljesíthető és vonzó Ajánlatot hordozzon, kivételes és egy adott időintervallumhoz kötött lehetőséggel.


értékesítési kampány

 

Az értékesítési kampányhoz lendületet kell adni a piacodnak, ahhoz, hogy tőled vásároljanak, ezért akarunk segíteni, hogy minél többen keressék a céged termékeit, szolgáltatásait, és ezzel párhuzamosan előkészítjük partnereidnél az új termékek, szolgáltatások bevezetését is. 

 

Felméréseink szerint a cégvezetők jelentős hányada örülne annak, ha gyorsan érnének el nagy eredményeket az értékesítésben. Ehhez azonban tudatosan kell kezelni a kapcsolatépítést és folyamatos kommunikációval mindig a potenciális vevők szeme előtt kell lenni.


A gyors értékesítés valójában nem varázslat – semmi sem az. Egyszerűen arról van szó, hogy ez egy szakma, amit tervszerűen és folyamatosan, sohasem csak időszakosan kell művelni, és ez esetben nem maradnak el az eredmények. Különböző módszereket kínálunk, amivel új ügyfeleket érhetsz el. Azonban, ha meglévő adatbázisod az ő mozgósításuk a leggyorsabb út a sikerhez. Ehhez segítünk a hírlevél sorozat megírásában.

 



Kell egy erős stratégia, s kiváló termék, jó koncepcióval!



marketing debrecen

Viszont a tervezéshez, folyamatosan kell a visszacsatolás. Ehhez adminisztrálni kell az értékesítési tevékenységet! Pontosan fel tudjuk idézni, hogy mit beszéltünk négy hónappal ezelőtt telefonon, egy akkor még jelentéktelennek tűnő üzlet kapcsán? Mennyi idő alatt tudjuk előkeresni ezeket az információkat? Ezért kell, olyan eladási rendszereket használni, aminek az eredményei és hatása pontosan mérhető!

 

A vásárlók, ügyfelek egyre kifinomultabb igényekkel, egyre kevesebb idővel és egyre több, a döntéshez gyakran már felesleges, információval rendelkeznek.  A lakossági vásárlás, a vállalati piac korábban sosem látott mértékben felgyorsult. A technológiai fejlődés, pedig nemcsak a kényelmet biztosítja a vásárlóknak, de a konkurencia örökös jelenlétét is elhozta számunkra. Az ügyfelek figyelméért és az üzleti lehetőségekért zajló versenyben pusztán eladási technikákkal ma már nem nyerhetünk. 


 

Az üzletkötés hagyományos modelljeit, le kell cserélni!



video debrecen

Értékesítőből, stratégiai partnerré, vásárlóink hiteles és megbecsült tanácsadóivá kell válnunk. Nem eladnunk kell, hanem támogatni partnereinket abban, hogy felismerjék annak előnyeit, ha tőlünk vásárolnak. A közös, sikerre vezető utunk erre vezet.

 

Ezért, hogy valóban érezzék céged partnerségét, hosszú távú elkötelezettségét, hogy valóban Ti vagytok a munkaterületetek szakértői, ehhez igyekezni kell segíteni a jó döntésekben a vásárlóknak, és ehhez mindig időben kell lépni! S nem utolsó sorban, aki időben lép, az mindig többet értékesít vásárlóinak!

 

Ehhez több lehetőségből választhatsz, ajánljuk egyrészt a Google Hirdetési rendszerének használatát, amivel a termékedre, szolgáltatásaidra keresőket érheted el. A Közösségi média célcsoport orientált hirdetéseit, ha ismered a vásárlóid, akkor hozzájuk hasonló embereknek hirdethetsz, vagy megtudhatod végre igazából ki a Te célcsoportod. Valamint kiegészítésként a meglévő adatbázisodra egy tíz lépcsős email kampányt, aminek a segítségével meglévő ügyfeleidnél növelheted az eladásaidat! Amennyiben megfelelően szeretnéd előkészíteni az értékesítéseket a partnereid körében, s szeretnéd pontosan tudni a reakciójukat, akkor regisztrálj az ingyenes félórás online konzultációnkra még most!