Ennél pontosabban nem érheti el
Vevőit! Vegye meg Akciós csomagunk március 18-ig! Korábban egyszerűen kezelhetetlen volt, ha valaki ajánlatot kért tőlünk és mi arra vártunk, hogy döntsön. A vásárló teljesen biztos akar lenni a döntésében, ezért áruljunk bármit, mielőtt eljön hozzánk biztos, hogy körbe néz a termékek és szolgáltatások között az interneten. Megtalálja a kínálatunkat, eljön hozzánk, ajánlatot kér, majd azt mondja még megnézi mások mit kínálnak, azokat összeveti, vagy még gondolkodik. S innentől kezdve, ha a személyes találkozón nem sikerült lezárni az ügyfelet, akkor mit tehettünk? Vártuk, hogy visszahív, de ez a legritkább esetben fordult csak elő. Diszkréten írtunk neki egy emlékeztető emailt, ha voltunk, annyira szemfülesek, hogy elkértük tőle. Egy idő múlva felhívtuk telefonon megtudni hol tart a döntésben, vagy tettünk még valami extra ajánlatot. Személyesen felkerestük, valamilyen ürüggyel, vagy ha találkoztunk újból megemlítettük az ajánlatunk. Bármilyen módon is, de rengeteg időt és energiát öltünk abba, hogy az egyszer már megtett ajánlatra emlékeztessük a vásárlónk. S mivel egyre nehezebben döntenek az emberek, egyre nehezebben válnak meg a pénzüktől, ezért ez egyre több időt és energiát igényel, ami gyorsan koptatja a türelmünket. A Google saját statisztikai adataiból pontosan tudja, hogy a vásárló a döntés előtt már információkat gyűjt a neten, majd ha vannak ajánlatai azokat hasonlítgatja össze a világhálón, de miután döntött, akkor is megerősítést vár. A Google Remarketing pontosan erre épül és segít abban, hogy vevőink mellettünk döntsenek. Mielőtt eljött hozzánk a vevő megnézte a honlapunk, vagy miután elment tőlünk ránk keres az interneten. A Remarketingben érdemes mielőbb rávenni a vevőnket, hogy nézze meg a honlapunk, s egyébként csinálhatunk mindent ugyanúgy, mint eddig. Egy jól felépített kampány segít nekünk, s valóban csak annyit kell tenni, hogy megkérjük kicsit tüzetesebben nézze meg a honlapunk. A Google Adwords kampányunk segítségével ugyanis az érdeklődő, vagy ajánlatkérő számítógépének IP címét megjegyzi és tárolja a Hirdető Fiókunk. Ezután a potenciális vevő bármerre járjon a világhálón, de ha a mi termékünk, vagy szolgáltatásunkhoz hasonlókat néz, vagy ehhez olvas cikkeket, - akkor 100%-os biztonsággal, mert az azonos kulcsszó alapján beazonosítja a Google - találkozni fog a mi emlékeztető anyagainkkal. Ezután azokon a honlapokon, ahol Google Hirdetések futhatnak újból és újból meg fog jelenni különböző formákban a mi Emlékeztető Hirdetésünk is. Ez lehet, akár az Origo, az Index, a HVG, vagy bármilyen vezető portál az országban, de nagy külföldi portál is, ahová egyébként több százezer forintot kellene kifizetni egy-egy banner elhelyezésért. A Google az általunk megadott ideig tárolja a látogató fiók IP címet, így a vevőnket nem kell hívogatni, mert ha még mindig a mi termékünk vásárlását fontolgatja, akkor újból és újból emlékeztetni fogja rá a világháló. Így olyan sokszor találkozik az emlékeztető anyagunkkal. hogy meggyőződik róla, minket érdemes választani. S úgy vagyunk állandóan a szeme előtt, hogy nem kell a vevőinket újból és újból zaklatnunk. ----------------------------------------------------------------------------- 2. Aki állandó Vevőnk: A Google módszerével egyébként óriási PR hatást tudunk elérni állandó partnereinknél is, őket is megerősíti a döntésükben és újabb vásárlásra ösztönzi ez a rendszer, mert állandóan a szemük előtt leszünk, ha a mi szolgáltatásunkkal, vagy termékünkkel kapcsolatos anyagokat néz az interneten. Amiatt is kötelező lenne ezt a módszert használni, mert ha a konkurenciánk teszi meg, akkor ő lesz állandóan a meglévő Vevőink szeme előtt is, ami arra ösztönzi őket, hogy először csak kipróbálják az ő termékét. Majd ha ügyes értékesítő, akkor utána el is csábítsa, tudtunk nélkül ezt a vásárlót a konkurencia. Sőt ezt a hatást fel is lehet erősíteni a Facebook Hirdetéseivel, mert ők is egyre pontosabb Vevő célzásra törekednek. Amennyiben van egy meglévő ügyfél listám - elég csak az email címek - vagy a hozzám betérőktől, ajánlatkérőktől rendszeresen elkérem, akkor ezeket a vásárlókat a Facebook-on keresztül is el tudjuk érni. A Facebook hirdetési rendszerében ma már ugyanis lehetőség van arra, hogy a rendszer az email címek alapján legyűjti kinek van saját, vagy céges Facebook profilja. Ebből alkotható egy Hirdetői Csoport, akikhez eljuttathatjuk aktuális üzeneteinket. Így, hogy "Ők biztos nem használnak Facebook-ot" mondat teljesen irrelevánssá vált, mert ha van egy több százas címlistánk, abból a Facebook legyűjti, hogy kihasználja a közösségi portált és ezeknek a meglévő ügyfeleknek azonnal hirdethetünk. Így folyamatos aktivitásunk, híreink, akcióink pontosan a mi vásárlóinkhoz fognak eljutni. Vagy ugyanúgy nyomon követhetjük hezitáló partnereink itt is, mint a Google segítségével több százezer honlapon. ----------------------------------------------------------------------------- 3. Hozzon ki többet, csak a meglévő Vevőiből: Így legyen bármekkora cég is a miénk, legyen bármilyen típusú szolgáltatása, egy dolog garantált, még a legegyedibb szolgáltatás vevője is használja az internetet. Ezért ha több milliós, vagy milliárdos értékű dolgot vesz meg, akkor is a szeme előtt kell lenni, hogy megerősítsük döntésében. Ráadásul ezek az eszközök hihetetlenül olcsóak másfajta Vevőápoláshoz, Kapcsolattartáshoz képest. Potenciális, vagy állandó vevőnk megnézte, rendszeresen nézi a honlapunk. Küldünk neki Hírlevelet is aktualitásokkal, újdonságokkal. Bármerre jár a világhálón találkozik a hirdetésünkkel és amikor felmegy a közösségi oldalra ott is szembejön vele ugyanaz az üzenet. Ily módon valóságos multiként tűnünk fel a szemében,ami meggyőzi arról, hogy érdemes volt, érdemes lesz minket választani. S ez csak két célzási lehetőség a sok közül, amivel elérheti vásárlóit, s amihez képest, - mivel mind a Google, mind a Facebook szolgáltatásaihoz ügynökségi fiókkal és az ehhez kapcsolt egyedi szolgáltatásokkal rendelkezünk, ami olyan plusz lehetőségeket tartalmaz, amit az önálló hirdetés nem tud megközelíteni - ezért minden más megoldás sokkal több időt és pénzt követel Öntől, ahhoz, hogy a Vevői szeme előtt maradjon.. ----------------------------------------------------------------------------- Most kifejezetten egy kampánnyi időszakra kínálunk ilyen típusú megoldásokat, a Tavaszi Hadjárat Marketing Akciónkban. Legyen sikeres tavaszi kampánya, legyen következetes időben az üzletépítése. Tavaszi Hadjárat Marketing Akció <-- Részletek a WebShopban az Akció fül alatt! Jó értékesítést erre a Tavaszra!
|
Akciók, aktualitások >