Október-November a Stratégiai Tervezés hónapja

Csaba Tóth, 2014. okt. 8. 14:00   [ 2014. okt. 8. 14:02 frissítve ]

Az elkövetkező évre mindennél jobban szükségünk van stratégiára!

 

stratégiai tervezés
A jövő mindig változik és mozog. Nem mindegy azonban, hogy te is képes vagy e változtatni rajta, vagy csak elszenveded a változásokat.

 

A jövő meghatározásában annyi változó van, amivel számolni kell, hogy csakis a jó tervezés segíti a pontosabb célzást. A tervezés nem rutin, hiszen a rutin állandósult szokások, és nem tartalmaz változókat.

 

- Ha nincs terved és stratégiád, akkor a rutin van, amivel nem fejtesz ki hatást a jövőre.

- Ha átírod az előzi évi terved, mint a vasúti menetrendet, az is csak a rutint mélyíti.

- Fel kell építened a Stratégia, Marketing, Reklám, Értékesítés rendszerét, hogy legyen hatásod a jövőre.

 

Mikor bármilyen területen kiépíted a stratégiát, az alapot nyújt az erőforrások ésszerű felhasználásához.


A jó stratégia hajtóerőt jelent, így könnyebb lesz megtalálni az igazán jó vevőid.


A stratégia hozzájárul az alkotó légkör, a célokért való küzdelem kialakulásához és megerősödéséhez.


A stratégia, a szellemi erő az egyetlen, ami vonzza a tőkét és nem a költség oldalad gyarapítja.

Legyen hát stratégiád, mielőtt bármilyen taktikát, marketing technikát el kezdenél használni! 

 

Válaszd ki melyik stratégiai terület, amelyikkel komoly céljaid vannak, és válaszd mellé az éves menedzsment díjak 35%-os kedvezményét!


      Facebook éves stratégia és koncepció                                                    Google Kampányok éves stratégia

Facebook éves stratégia
Google kampányok éves stratégia