Csaba Tóth, 2014. okt. 8. 14:00
[
2014. okt. 8. 14:02 frissítve
]
Az
elkövetkező évre mindennél jobban szükségünk van stratégiára!
A jövő
mindig változik és mozog. Nem mindegy azonban, hogy te is képes vagy e változtatni
rajta, vagy csak elszenveded a változásokat.
A jövő
meghatározásában annyi változó van, amivel számolni kell, hogy csakis a jó
tervezés segíti a pontosabb célzást. A
tervezés nem rutin, hiszen a rutin állandósult szokások, és nem tartalmaz
változókat.
- Ha nincs terved
és stratégiád, akkor a rutin van, amivel nem fejtesz ki hatást a jövőre.
- Ha átírod az
előzi évi terved, mint a vasúti menetrendet, az is csak a rutint mélyíti. - Fel kell
építened a Stratégia, Marketing, Reklám, Értékesítés rendszerét, hogy legyen
hatásod a jövőre.
Mikor
bármilyen területen kiépíted a stratégiát, az alapot nyújt az erőforrások
ésszerű felhasználásához.
A jó
stratégia hajtóerőt jelent, így könnyebb lesz megtalálni az igazán jó vevőid.
A
stratégia hozzájárul az alkotó légkör, a célokért való küzdelem kialakulásához
és megerősödéséhez.
A
stratégia, a szellemi erő az egyetlen, ami vonzza a tőkét és nem a költség
oldalad gyarapítja.
Legyen hát stratégiád, mielőtt bármilyen taktikát, marketing technikát el
kezdenél használni!
Válaszd ki melyik stratégiai terület,
amelyikkel komoly céljaid vannak, és válaszd mellé az éves menedzsment díjak 35%-os
kedvezményét!
Facebook éves stratégia és koncepció Google Kampányok éves stratégia
|
|