Miért ne a megszokott módon készüljön a 2013-as céges naptár?A naptár készítés és nyomtatás mindenki úgy gondolja, hogy egy egyszerű nyomdai tevékenység, ezért a 2013-as asztali naptárunk, fali naptár készítés nem is lesz több, mint egy egyszerű repi ajándék.
Ezzel a típusú naptár készítéssel 2013-ban is az lesz a legfőbb gond, hogy egyetlen dolgot segít, a cégnevet szem előtt tartani, holott ha a PR stratégiánk része lenne a naptár készítés, akkor már az értékesítésünket is támogatnánk vele. Aktuális naptár készítési, nyomtatási ajánlatunkért kattintson a fotóra!A céges naptár nem egyszerűen naptár nyomtatás.......A PR munkánk, ami segíti az értékesítést, a történetünk, amit 2013-ban is folytatunk a vállalkozás révén, időbeli folyamat. Az egyedi naptár készítés éppen ezt az időbeli folyamatot tudja felerősíteni. Amennyiben valóban figyelembe vesszük, hogy a naptárunk építse a márkánkat vevőinknél, partnereinknél, amennyiben ezt összehangoljuk egy stratégiával, akkor a vevőink, partnereink követni fogják a tevékenységünk időben is.
Az Apple így dobja piacra termékeit, a Facebook, a Google így vezeti be a szolgáltatásaiban bekövetkező változásokat, egy jó előre bejelentett időpontban, amit már mindenki nagyon vár. Az ő PR naptáruk teljesen tökéletesen működik és több milliós bevételt generál, már a termékek boltokba kerülés, vagy az új szolgáltatások bevezetése előtt.
Aktuális naptár készítési, nyomtatási ajánlatunkért kattintson a fotóra!2013-as asztali naptár, falinaptár készítés!Miért ne használná ki a 2013-as naptár készítésnél ezeket a public relations szempontokat?
A 2013-as naptára így nem egy egyszerű repi ajándék és szimpla költség lesz, hanem valódi üzletépítési és bevételnövelő PR eszköz.
Mi segítünk ehhez a teljes naptár kivitelezésben! |
Akciók, aktualitások >