Melyik hónapban, miért hagyod ki, hogy kommunikálj!

Csaba Tóth, 2014. aug. 31. 14:30   [ 2014. aug. 31. 14:32 frissítve ]

Mindig fogsz okot találni rá, hogy elkezdj egy olyan hosszú távú üzleti kommunikációt, amivel kivívod a figyelmet!

 

Pedig minden cég olyan kommunikációt szeretne, amit szívesen követnek figyelemmel a vevők!

 

céges kommunikáció télen
Január: Az emberek minden pénzüket elköltötték Karácsonykor.

 

Február: Még senkinek sem volt ideje pénzt gyűjteni.

 

Március: Már gondolkodnak vásárlásban az emberek, de még korai lenne a kommunikációra költeni, mert aki akar valamit, az úgyis megtalál.

 

céges kommunikáció tavasz
Április: Itt a Húsvét, a nyuszi az összes pénzt elviszi.

 

Május: Már spórolnak a nyaralásra.  Ha utazási iroda vagy, akkor „aki akart már úgyis előfoglalt.

 

Június: Meg kell oldani a nyári szünetet, ez a legfőbb gondja mindenkinek. Ha nyári tábor vagy, akkor „aki táborba viszi a gyerekét már tudja hová.”

 

céges kommunikáció nyár
Július: Nyáron senki nincs, mindenki nyaral.

 

Augusztus: Nyáron senki nincs, mindenki nyaral.

 

Szeptember: Az iskolakezdésre, óvoda, bölcsőde ment el minden pénz. Ha papír írószeres vagy, akkor „biztos megvették már valamelyik multinál.”

 

céges kommunikáció ősz
Október: Valamit kéne csinálni, mert nem nő a vevők száma és így a bevétel sem, a kiadások meg igen.  De mit, mert minden csak pénz kidobás!

 

November: Majd karácsonykor költenek ígyis - úgyis az emberek.

 

December: Karácsonykor, aki vásárolni akar úgyis fog, most minek a kommunikációra költeni!

 

S már itt is a Január és minden kezdődik elölről!