Mindig fogsz okot találni rá, hogy elkezdj egy olyan hosszú távú üzleti kommunikációt, amivel kivívod a figyelmet!
Pedig minden cég olyan kommunikációt szeretne, amit szívesen követnek figyelemmel a vevők! Január: Az emberek minden pénzüket elköltötték Karácsonykor.
Február: Még senkinek sem volt ideje pénzt gyűjteni.
Március: Már gondolkodnak vásárlásban az emberek, de még korai lenne a kommunikációra költeni, mert aki akar valamit, az úgyis megtalál. Április: Itt a Húsvét, a nyuszi az összes pénzt elviszi.
Május: Már spórolnak a nyaralásra. Ha utazási iroda vagy, akkor „aki akart már úgyis előfoglalt.
Június: Meg kell oldani a nyári szünetet, ez a legfőbb gondja mindenkinek. Ha nyári tábor vagy, akkor „aki táborba viszi a gyerekét már tudja hová.” Július: Nyáron senki nincs, mindenki nyaral.
Augusztus: Nyáron senki nincs, mindenki nyaral.
Szeptember: Az iskolakezdésre, óvoda, bölcsőde ment el minden pénz. Ha papír írószeres vagy, akkor „biztos megvették már valamelyik multinál.” Október: Valamit kéne csinálni, mert nem nő a vevők száma és így a bevétel sem, a kiadások meg igen. De mit, mert minden csak pénz kidobás!
November: Majd karácsonykor költenek ígyis - úgyis az emberek.
December: Karácsonykor, aki vásárolni akar úgyis fog, most minek a kommunikációra költeni!
S már itt is a Január és minden kezdődik elölről! |
Akciók, aktualitások >