Márciusban
végre mindenki úgy gondolja, hogy érdemes belevágni azokba az új dolgokba, amik
év végéig is biztosíthatják cégünknek a lendületet, ehhez mi is szeretnénk
hozzájárulni.
Tapasztalatból tudjuk, hogy a válság hatására mindenki
számára, az a legfontosabb, hogy lefelé nyomja az árakat. Ez lett az új
referencia pont az üzleti életben, add kevesebbért, azt, amin már amúgy is kicsi
az árrés. Közben igyekszünk elfelejteni, hogy a partnerünk milyen minőségben,
milyen megbízhatóan, s mennyi ideig dolgozik nekünk, vagy velünk együtt. Itt az
ideje, hogy megváltoztassuk ezt a referencia pontot, s inkább arra
koncentráljunk, hogy mit érhetünk el közösen, az együttműködéssel.
Ehhez, arra van szükségünk, hogy mások is tudják, milyen
munka az, amit mi végzünk, ennek bemutatására a legkiválóbb eszköz a film. Egy
film, amivel nem előnyöket mutatunk be, hanem azt, amit valójában tudunk, amiért
érdemes nálunk elkölteni a pénzt. Ehhez legalább 210 másodpercre van
szükségünk, ennél kevesebb idővel nem tudjuk megfelelően közvetíteni az
üzenetünk. A 210 másodperces, árrésünk növelését segítő filmet kínáljuk
egyrészt.
Amennyiben viszont folyamatosan szem előtt akarunk lenni,
kell a folyamatos kommunikáció, ehhez ajánljuk a Google Hirdetési Rendszerét,
aminek az elindítása jelent csak nagyobb ráfordítást, ami még így is egy rádió
kampány, vagy újsághirdetés árához képest elenyésző. Nem beszélve arról, hogy
kampányunk üzemeltetése, akár év végéig is, már nevetségesen alacsony
költségekkel megoldható. S garantáltan jó minőségű vásárlókat szállít, s nagyon
sokat megtudunk általa a piacunkról.
S végül segítünk abban, hogy több pénze legyen. Az újabb szemináriumunkat
szintén neves előadó tartja, s még abban is segítségükre lesz, hogy plusz
források révén, akár csak a feléből megússza az éves marketingjét. S ebből az
elfelezett költségvetésből, viszont a bevételeit még inkább növelheti.
Meghívó Pénzügyi szemináriumra
A válságban azt játsszuk, hogy senkinek sincs pénze! Ez
nem jó játék!
Valóban
a pénz a legnagyobb probléma?
Hogyan szed rá bennünket a
válság?
Hogyan éri el a válságnak
nevezett intézmény, hogy „elfelejtsünk” pénzt keresni?
A titok: a pénzzel semmi probléma
nincs!
Meg kell végre értenie mindenkinek, hogy:
1. mi a pénz?
2. mi vonzza a
pénzt?
3. mit
kell csinálni a cégen belül, hogy felénk
áramoljon a pénz?
4. mit kell
csinálni a cégen kívül, hogy felénk áramoljon a pénz?
Természetesen,
ha már pénzről van szó, hogyan tud egyszerűen pénzhez jutni? Van megoldás!
|
Helyszín: Hotel
Lycium, 4026 Debrecen, Hunyadi u. 1-3.
Időpont: 2012. március 28. 9-11 óráig
Részvételi díj: INGYENES, ELŐZETES JELENTKEZÉSHEZ KÖTÖTT, a korlátozott férőhely miatt!