Akciók, aktualitások
Építsd tovább a közösséget, a gondolataid köré 2017-ben is
Építs közösséget 2017 karácsonyáig a terveid, gondolataid és termékeid köré! Egy jól felépített közösségi marketing stratégiával építhetsz csak valódi vásárló közönséget. Így gyűjthetsz embereket a terveid és gondolataid köré.
Mi segítünk neked kidolgozni ezt a stratégiát, sőt a megvalósításához a folyamatos Kampány menedzsmentet is kedvezményesen végezzük el 2017 karácsonyáig!
A 2017-es évi közösségi marketing stratégia tervezéshez elkészítjük, vagy a legkorszerűbb módon beállítjuk, módosítjuk a Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Google plus és Linkedin oldalaidat.
Ehhez jön a 11 hónapos folyamatos Közösségi
média Tartalom és Kampány menedzsment. Minden egyes
hónapra ajándékba kapod hozzá a 11 darab egyedi közösségi média fejlécet is, - azokhoz a
csatornákhoz, ahol van egyedi fejléc dizájn elemként - és ezek alapján kidolgozzuk, valamint elkészítjük a
kampányaidhoz az adott hónap kreatív anyagait is. Az ajándék mértéke így minimum 4 x 11 az az 44 darab közösségi média fejléc. A Facebook, a Twitter, a Google plus és a Linkedinhez más-más méretű fejlécre van szükség.
. Ezzel a csomaggal így elvállaljuk a céged teljes közösségi média kommunikációját 2017 hátralévő részére. . Kidolgozzuk a stratégiát és meghatározzuk hozzá a megfelelő taktikai lépéseket, hónapról-hónapra.
· Minden hónap végén egyeztetünk veled, hogy az adott taktikának megfelelően mik lesznek a következő hónap aktuális témái és milyen kampányokat érdemes ehhez rendelni.
· Ehhez mindig elkészítjük a megfelelő tartalmakat. Frissítjük a fejléceket, fotókat keresünk, amelyekkel illusztrálni tudjuk a kampányt. Minden egyes közösségi média csatorna felülete egyedi méretekkel rendelkezik, így a különböző csatornákhoz tartozó kampányok mind-mind egyedi grafikai tervezést igényelnek.
· Folyamatosan megírjuk a kampányokhoz tartozó posztokat, a megfelelő szövegeket. A nézettség és a hirdetési statisztikának megfelelően a Facebookra 2 naponta helyezünk ki posztot, a másik 5 csatornára, pedig havi 5-5 darabot, s amelyiket lehet összekötjük a Facebookkal, hogy az ottani posztok is megjelenjenek más felületeken.
· Így nemcsak a hirdetéseid, de a megadott témának megfelelően a tartalmak is mindig megújulnak kreatív módon.
Az Akciós csomag segítségével év végéig elkötelezett vásárló közönséget építhetsz.
A csomagban elérhető kedvezmények:
Közösségi Média Stratégia tervezés 68.800, a tartalom és hirdetés menedzsment - ez nem tartalmazza a hirdetési díjakat, melyet a megbeszéltek szerint a kiválasztott közösségi média felé kell fizetni – Facebook 22.600/hó, + a többi közösségi média felület együttesen 22.600/hó.
A közösségi média kampányokat úgy építjük fel, hogy a Magyarországon ma legnépszerűbb Facebook legyen a kampányokat integráló oldal, de emellett kihasználjuk a többi közösségi csatornában rejlő történet és márkaépítési előnyöket. A 11 havi kampány és stratégiai tervezés összesen nettó 566.000 forint.
Amit most februárban 237.320 forintnyi összkedvezménnyel, havi nettó 29.880 forintért állíthatsz a kommunikációd és az éves terveid szolgálatába.
Az Akciós csomag február 28-ig köthető le az első díj befizetésével.
|
Egy év kommunikációs munkája 50% kedvezménnyel - 2018. január végéig
Teljes egy évre felépítjük a kommunikációdat, azokat a taktikai elemeket, amik segítik, hogy minél több új vásárlót elérj és növeld az értékesítést a meglévő ügyfeleidnél. Az elvégzett munka alapként segíti a következő évek marketing munkáját, és elindít a történet és márkaépítés stratégiai útján.
Ennek a szolgáltatásnak a segítségével, egy éven keresztül végezzük el üzleti kommunikációdat, a PR munkát és a marketinget. Ezalatt egyedi kampányokat is megvalósítunk, hogy teljes egészében kihasználhasd az ágazatod kommunikációjában rejlő lehetőségeket.
A folyamatos kommunikáció segítségével mindig potenciális vevőid és állandó ügyfeleid szeme előtt leszel. Eközben megelőzheted a versenytársakat és megerősíted meglévő vevőid a jó döntésben.
Az éves kommunikációs munkát 2018. január 31-ig végezzük el.
Rendszer leírás és hozzá kapcsolódó kedvezmények itt:
Igényeld még most az egyik #egyévkommunikáció-ra szóló szolgáltatás csomagunk!<-- Kattints ide! |
Karácsonyi kampányidőszak 2016
Egyedi Google karácsonyi kampányok tartalom menedzsmenttel.
Azért, hogy végre helyi cégek ajánlatai uralják, a Karácsonyi Vásár idején az online médiát, a saját városukban, megyéjükben.
A Google Hirdető rendszere folyamatosan változik, s folyamatosan új lehetőségeket kínál. Aki nap, mint nap nem foglalkozik vele, nem tud hatékonyan hirdetni benne.
Ugyanakkor nyilvánvaló, hogy ma, ha valaki valamit keres, akkor beüti az internetes keresőkbe, vagy éppen cikkeket, vásárlói véleményeket olvas valamelyik honlapon. S ha valaki keres és nem találja meg a Te kínálatod, ajánlatod és releváns cikkek mellett sem a Te ajánlatod, terméked látja, akkor olyan helyen költi el a pénzét, olyan vállalkozásra szavaz forintjaival, amelyiket megtalál és megfelelő információkat kap tőle.
A Google Hirdetés segít abban, hogy egyrészt azokat, akik a Te termékeid, szolgáltatásaid keresik elérje, valamint tudd növelni meglévő vevőidnél a vásárló kedvet, aktuális ajánlatok bemutatásával. Ahhoz, hogy hatékonyan működjön a Google Hirdetés, kellenek a jó kampány beállítások, a megfelelő ajánlati tartalom kitalálása és ennek folyamatos prezentálása.
S mi úgy gondoltuk, hogy mi lenne, ha a saját városukban, megyéjükben, az internetet böngészők előtt, sok érdekes ajánlatot bemutatva nagyobb arányban a helyi cégek jelennének meg.
Az éppen pénzköltést fontolgató vásárlók, jobban megismerhetik, beazonosíthatják a helyi cégeket - mert ma sajnos többnyire még mindig inkább a multiknál költenek - és inkább náluk hagyják az ajándékra szánt forintokat.
Az ajánlatban 50.000 forintos hirdetési költségkeret található 50 napra, ami arányosan csökken, attól függően mikor kapcsolódik be valaki.
Egyedi Facebook kampányok tartalom menedzsmenttel.
A legtöbb online hirdető rendszer oly könnyűnek tűnik, hogy bárki költhet el benne pénzt. Azonban ahhoz, hogy valóban működjön is Neked, egyrészt hatékonyan kell beállítani ezeket a programokat, sok-sok buktatót kikerülve, másrészt kell egy kitűnő ajánlat, egy kitűnő sztorival, jól felépített tartalmakkal a Facebookon.
Nézz szét, a hirdetések között melyik
villanyoz fel igazán Téged? A sok arctalan kitűnő termék, 50% kedvezménnyel
típusú kommunikáció, vagy valami ennél jóval érdekesebb dolog.
Kampány ütemezés
A kampányba karácsony előtti 10-dik napig lehet bekapcsolódni, sávos rendszerben. Minél előbb kapcsolódik valaki a kampányhoz, annál olcsóbb lesz számára a kampány napi díja.
A kampány részeként, egy az ajánlatot tartalmazó oldalt hozunk létre, a cég meglévő honlapján, vagy amennyiben nincs honlapja, akkor saját domain nevünk alatt készítünk egy az ajánlatot tartalmazó aloldalt.
Átbeszéljük, meghatározzuk, hogyan épüljön fel a kampány, milyen vezérgondolatok mentén kommunikáljunk, milyen hirdetéseket hozzunk létre ehhez.
Amennyiben év végén, a karácsonyi vásárlási kedvet kihasználva szeretnéd a bevételeid jelentősen növelni, ahhoz a vásárlók szeme előtt kell lenni a kitűnő ajánlatokkal és egyedi kommunikációval. Egy ilyen kampányon csak nyerhetsz.
Idősávok és díjak, az adott kampány időszak elindulása előtt 3 napig lehet csatlakozni hozzá:
Kampány zárás 2016.12.24-én 16 óra 12 perc 24 másodperckor.
50 napos kampány csatlakozás November 4-től 40 napos kampány November 14-től 30 napos kampány November 24-től 20 napos kampány csatlakozás December 4-től 10 napos kampány csatlakozás December 14-től
Az utolsó kampány időszakra december 13-án délután 14:00-ig adhatod le az igénylésed.
Kampány zárás 2016.12.24-én 16 óra 12 perc 24 másodperckor.
|
Online Marketing Oktatás
A kommunikáció és az ehhez használható online eszközök tárháza szinte napról napra bővül és változik. Önállóan ezzel lehetetlen a lépést tartani, vagy a teljes munkaidőben az újdonságok megismerése vinné el az időnket. Fontos azonban megtalálni ebben a rengeteg információban azokat, amit hatékonyan mi is tudunk alkalmazni a saját cégünkben. Enélkül ugyanis gyorsan elveszítjük a versenyképességünk. Ebben segít az online, személyre szabott oktatásunk.
Mi nem fogjuk általánosságokkal tölteni az időt, mint a legtöbb csoportos képzésen. Mi azonnal és a Te igényeidre szabva mutatjuk be - Skype-on keresztül - azokra a problémákra a leghatékonyabb megoldást, ami téged érdekel. Legyen az a honlapod látogatottságának növelése, közösségi média kampányok kivitelezése, vagy a Google hirdető rendszerének a kezelése. Bármilyen területen pár óra alatt használható tudást kapsz, amivel azonnal javíthatod az online kommunikációd és az értékesítésed. Az óradíjunk 4 ezer forint, amiért mindazt megtudhatod, naprakészen, a legújabb újdonságokkal, amit mi is alkalmazunk annak érdekében, hogy minden olajozottan menjen a céges kommunikációban. Rendeld meg az első oktatási órát most rögtön, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot. |
Tavaszi kampányok 2016
![]() Az év elején szokásos, egy évre szóló célkitűzések és megvalósítási folyamatok megtervezése után, a legjobb stratégia, ha elkezdünk közösséget építeni a terveink és gondolataink köré.
Tavasszal, márciusban, pedig elérkezik a taktikai megvalósítások időszaka. Az ókorban azt tartották, ha a háborút márciusban indítják, szerencsés kimenetelű lesz. Ami igaz a háborúkra az igaz az üzleti életre is. Így a tavasszal eljött a kampányok időszaka is.
Ilyenkor már 3-4 hónapos időszakokban, egymásra épülő kampányokkal és taktikában érdemes gondolkodni. Ilyenkor érdemes a szezonális kampányainkat elindítani és ezekben a hónapokban érdemes a tematikus kampányainkra is ráerősíteni, a terveink megvalósításának érdekében.
A tavaszi kampányok kulcsfontosságúak, az egész évre nézve
Sok cég a fejlődésének és az ehhez szorosan kötődő kommunikációs stratégia kialakulásának az elején járva, főként ezekre a kampányaira helyezi a hangsúlyt.
Számukra rendkívül fontos egy egységben látni ezt az időszakot nyárig, félévig. Az éves teljesítményük kulcsa lesz, ez a kampány időszak.
Mi éppen ebben nyújtunk kiváló támogatást, az erre, a 4 hónapos időszakra megtervezett az üzleti kampányaidat támogató csomagunkkal. Amiből ráadásul az első lépések, a márciusi tervezés és bevezetés teljesen ingyenes, minél előbb vág bele valaki a kampányaiba, a taktikája kidolgozásába, annál több támogatást kap tőlünk.
A csomagok díja, a teljes 4 hónapra szól – 4 havi nagyon komoly marketing és kampány munkát adunk oda 50%-os kedvezménnyel. Ez alatt az időszak alatt ráadásul a kampányaink segítségével, sokkal többet megtudsz a vásárlóidról, mint korábban bármikor.
Ráadásul most a Google-val kötött megállapodásunk révén, a Google hirdetések kidolgozásához, azok stratégiájának felépítéséhez, most magától a Google Szakértői csapatától kapunk támogatást. Speciálisan fognak foglalkozni a mi ügyfeleink kampányaival és segítik, azok minél hatékonyabb megvalósítását. Tesztelünk, olyan kampányfejlesztéseket, amelyek mások számára még nem publikusak.
A nagyobb Tavaszi Hadjárat csomaghoz, ráadásul elkészítjük a Kampány oldalak kidolgozását és azok teljes körű kereső optimalizálását is, szintén a Google szakértők segítségével.
A Tavaszi Hadjárataink segítségével, most 2016 tavaszán, így nem csak egy hadosztályt, hanem egy egész hadsereget – a Google támogatásával – állíthatsz, annak a szolgálatába, hogy a kulcsfontosságú tavaszi kampány időszakot pozitívan zárd.
Válaszd ki a megfelelő kampány csomagot még most és holnaptól máris el kezdjük felépíteni a kampányaid! <-- Kattints ide a megrendeléshez! |
2016-os Közzöségépítő csomag
Építs közösséget az év végéig a terveid, gondolataid és termékeid köré! Egy jól felépített közösségi marketing stratégiával építhetsz csak valódi vásárló közönséget. Így gyűjthetsz embereket a terveid és gondolataid köré.
Mi segítünk neked kidolgozni ezt a stratégiát, sőt a megvalósításához a folyamatos Kampány menedzsmentet is kedvezményesen végezzük el az év végéig!
A 2016-os évi közösségi marketing stratégia tervezéshez elkészítjük, vagy a legkorszerűbb módon beállítjuk, módosítjuk a Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Google plus és Linkedin oldalaidat.
Ehhez jön a 11 hónapos folyamatos Közösségi média Tartalom és Kampány menedzsment. Minden egyes hónapra ajándékba kapod hozzá a 11 darab egyedi közösségi média fejlécet is, - azokhoz a csatornákhoz, ahol van egyedi fejléc dizájn elemként - és ezek alapján kidolgozzuk, valamint elkészítjük a kampányaidhoz az adott hónap kreatív anyagait is.
. Ezzel a csomaggal így elvállaljuk a céged teljes közösségi média kommunikációját.
. Kidolgozzuk a stratégiát és meghatározzuk hozzá a megfelelő taktikai lépéseket, hónapról-hónapra.
· Minden hónap végén egyeztetünk veled, hogy az adott taktikának megfelelően mik lesznek a következő hónap aktuális témái és milyen kampányokat érdemes ehhez rendelni.
· Ehhez mindig elkészítjük a megfelelő tartalmakat. Frissítjük a fejléceket, fotókat keresünk, amelyekkel illusztrálni tudjuk a kampányt. Minden egyes közösségi média csatorna felülete egyedi méretekkel rendelkezik, így a különböző csatornákhoz tartozó kampányok mind-mind egyedi grafikai tervezést igényelnek.
Folyamatosan megírjuk a kampányokhoz tartozó posztokat, a megfelelő szövegeket. A nézettség és a hirdetési statisztikának megfelelően heti 3-4 posztot készítünk
· Így nemcsak a hirdetéseid, de a megadott témának megfelelően a tartalmak is mindig megújulnak kreatív módon.
Az Akciós csomag segítségével év végéig elkötelezett vásárló közönséget építhetsz.
A csomagban elérhető kedvezmények:
Közösségi Média Stratégia tervezés 68.800, a tartalom és hirdetés menedzsment - ez nem tartalmazza a hirdetési díjakat, melyet a megbeszéltek szerint a kiválasztott közösségi média felé kell fizetni – Facebook 18.600/hó, + a többi közösségi média felület együttesen 18.600/hó.
A közösségi média kampányokat úgy építjük fel, hogy a Magyarországon ma legnépszerűbb Facebook legyen a kampányokat integráló oldal, de emellett kihasználjuk a többi közösségi csatornában rejlő történet és márkaépítési előnyöket. A 11 havi kampány és stratégiai tervezés összesen nettó 440.800 forint.
Amit most februárban 111.900 forintnyi összkedvezménnyel, havi nettó 29.900 forintért állíthatsz a kommunikációd és az éves terveid szolgálatába.
Az Akciós csomag február 29-ig köthető le az első díj befizetésével.
|
Egy év kommunikációs munkája 50%-os támogatással 2017 január végéig
Teljes egy évre felépítjük a kommunikációdat, azokat a taktikai elemeket, amik segítik, hogy minél több új vásárlót elérj és növeld az értékesítést a meglévő ügyfeleidnél. Az elvégzett munka alapként segíti a következő évek marketing munkáját, és elindít a történet és márkaépítés stratégiai útján.
Ennek a szolgáltatásnak a segítségével, egy éven keresztül végezzük el üzleti kommunikációdat, a PR munkát és a marketinget. Ezalatt egyedi kampányokat is megvalósítunk, hogy teljes egészében kihasználhasd az ágazatod kommunikációjában rejlő lehetőségeket.
A folyamatos kommunikáció segítségével mindig potenciális vevőid és állandó ügyfeleid szeme előtt leszel. Eközben megelőzheted a versenytársakat és megerősíted meglévő vevőid a jó döntésben.
Az éves kommunikációs munkát 2017. január 31-ig végezzük el.
Rendszer leírás és hozzá kapcsolódó kedvezmények itt:
Igényeld még most az egyik #egyévkommunikáció-ra szóló szolgáltatás csomagunk!<-- Kattints ide! |
Karácsonyi, év végi kampányok 2015.
Radikálisan más dolgokat kell tenned, - ha a vásárlói, vagy ha vállalkozói piacra dolgozol - ebben az időszakban!
A karácsonyi vásárlók
Ez az az időpont, amikor ha a vásárlói piacra dolgozol, akkor pár napon belül muszáj elindítani a kampányaidat, mert sokan már a novemberi fizetésükből elkezdik a karácsonyi ajándékok beszerzését.
S amennyiben nem tudod eljuttatni azokhoz a vevőkhöz sem az üzeneted, akik korábban vásároltak, vagy érdeklődtek nálad, akkor bizony ezeket a pénzeket máshol költik el a vásárlók!
A kampányodnak két fontos célkitűzése lehet:
A, a meglévő vevők vásárlásra ösztönzése, hogy a karácsonyi ajándékok között gondoljanak, mint lehetőségre, a te termékeidre is.
B, azoknak az új vevőknek a megszerzése, akik pontosan, olyan termékeket keresnek karácsonyra, mint a tiéd.
Ehhez alkalmassá kell tenni a kínálatodat, s az eszközeidet, amivel a régi és új vevőket eléred.
A céges ügyfelek
Minden cégvezető és az adott vállalatnál dolgozó ember sem tudja függetleníteni magát, attól a változástól, amit a karácsonyi költés jelent és így az ő agyuk is, ha akarják, ha nem beruházási, költési üzemmódba vált.
Egy cégvezető, ilyenkor már a jövőre koncentrál, igyekszik lezárni a lehető legjobban az aktuális folyamatokat, hogy azokra építve tovább lépjen.
A céges kommunikációban év végén éppen, ezért a PR-nak van döntő jelentősége, s ezt kétféleképpen alkalmazhatod:
A, össze lehet foglalni mindazokat az eredményeket és mérföldkövetek, amiket ebben az évben elért a cég. A partnerek, mind díjazzák ezeket a történeteket, mert ebből látják miért érdemes az adott céget választani.
B, a 2016-os évre várható újdonságokat és fejlesztéseket harangozzuk be, amivel még jobban tudjuk szolgálni az ügyfeleink érdekeit.
Ezeknek a PR akcióknak a lebonyolításához is nagyon fontosak a rendelkezésre álló kommunikációs felületek és módszerek átvizsgálása.
Akár vásárlói, akár céges ügyfelei vannak valakinek a ma megnyitott Karácsonyi kommunikációs szolgáltatás Akciónkat remekül kitudja használni, hogy termékeivel elérje a karácsonyi vásárlóit, vagy erősebb pozíciókat építsen ki vállalati ügyfelei körében!
|
2015-ös Tavaszi Hadjárat
Ma már nem
lehet kívül lenni az Online világon, ma
már nem lehet kihagyni a célzott Online Hirdetéseket.
Az internetes keresők, ugyanis ma már minden keresési szokásunkat és érdeklődési körünket rögzíti, így két azonos korú és végzettségű, de teljesen más érdeklődési körű ember teljesen mást lát, ugyanarra a kulcsszóra a találati listán. Mást látnak, mert vannak, olyan specifikus érdeklődési területek és korábbi keresési szokások, ami miatt más oldalakat lát relevánsnak számukra a Google és így szabja személyre náluk a keresést is. S ugyanez igaz a Facebookon megnézett Hírekre és tartalmakra is.
Ezeket,
a személyes preferenciákat csak célzott online hirdetésekkel lehet felülírni. Ma már azért kell kereső optimalizálni, hogy minél
olcsóbban hirdethessünk és az adott témában, először keresőket elérhessük, hogy
aztán a vevőinkké váljanak. Amennyiben nem használjuk ezeket az eszközöket,
rengeteg potenciális vevő vész el örökre és szerzi meg a konkurencia őket. S ha konkurensünk elég profi, akkor ezeket a vevőket folyamatos tartalomszolgáltatással meg is tart. Így aztán már később hiába próbáljuk őket eléri.
Tavaszi Hadjárat Kampányunk abban segít, hogy - ahogy egyik ügyfelünk mondta: "Ha ezek a hirdetések nem futnak, azonnal megérzem." - végre hatásosabban elérhesd potenciális ügyfeleid és folyamatosan a szemük előtt legyél.
Ráadásul Húsvétig jelentkezhettek rá, de minél előbb teszitek ezt meg, sokkal többet nyertek vele időben és pénzben is, mert a teljes kampány és optimalizálási munkákhoz, a 30.000 forintnyi ajándék Hirdetés mellé, akár 1 hónapnyi ingyen szolgáltatás is jár. Minél előbb rendeled meg a szolgáltatást, időben és munkában annál többet kapsz érte. A szolgáltatás ideje ugyanis június 30-ig tart.
A részletekről érdeklődj telefonon: Tóth Csaba 06-30-2066-147
A kétféle kampány csomag tartalmát pedig tekintsd meg a Webshopunkban, az Akció fül alatt. |
Építs valódi vásárló közösséget 2015-ben!