Aktuális Hírek, Kampányok

 

Nálunk mindig találsz valamilyen Aktualitást, vagy egy éppen futó kampányt, amivel felturbózhatod a kommunikációdat.


Feliratkozás PR cikkek

1. Első lépésben személyesen átbeszéljük, mely területeken tudjuk segíteni az üzleti kommunikáció építését, a vevőszerzést, értékesítést és az árrés növelését. S melyek azok a területek, amelyek teljes kidolgozásra és írásban történő megfogalmazásra várnak.

 

2. Második lépésben kidolgozunk egy személyre szabott stratégiát a cégednek, a megbeszélt pontok szerint.

 

3. Harmadik lépésben elkezdjük a hosszú távú közös munkát, az elfogadott stratégiának megfelelően.




Építsd tovább a közösséget, a gondolataid köré 2017-ben is

Tóth Csaba, 2017. febr. 2. 2:07   [ 2017. febr. 3. 1:30 frissítve ]

Építs közösséget 2017 karácsonyáig a terveid, gondolataid és termékeid köré!


közösségi média csomag
Egy jól felépített közösségi marketing stratégiával építhetsz csak valódi vásárló közönséget. Így gyűjthetsz embereket a terveid és gondolataid köré.

 

Mi segítünk neked kidolgozni ezt a stratégiát, sőt a megvalósításához a folyamatos Kampány menedzsmentet is kedvezményesen végezzük el 2017 karácsonyáig!

 

A 2017-es évi közösségi marketing stratégia tervezéshez elkészítjük, vagy a legkorszerűbb módon beállítjuk, módosítjuk a Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Google plus és Linkedin oldalaidat.

 

Ehhez jön a 11 hónapos folyamatos Közösségi média Tartalom és Kampány menedzsment. Minden egyes hónapra ajándékba kapod hozzá a 11 darab egyedi közösségi média fejlécet is, - azokhoz a csatornákhoz, ahol van egyedi fejléc dizájn elemként - és ezek alapján kidolgozzuk, valamint elkészítjük a kampányaidhoz az adott hónap kreatív anyagait is. Az ajándék mértéke így minimum 4 x 11 az az 44 darab közösségi média fejléc. A Facebook, a Twitter, a Google plus és a Linkedinhez más-más méretű fejlécre van szükség.


. Ezzel a csomaggal így elvállaljuk a céged teljes közösségi média kommunikációját 2017 hátralévő részére.

 

. Kidolgozzuk a stratégiát és meghatározzuk hozzá a megfelelő taktikai lépéseket, hónapról-hónapra.

 

· Minden hónap végén egyeztetünk veled, hogy az adott taktikának megfelelően mik lesznek a következő hónap aktuális témái és milyen kampányokat érdemes ehhez rendelni.

 

· Ehhez mindig elkészítjük a megfelelő tartalmakat. Frissítjük a fejléceket, fotókat keresünk, amelyekkel illusztrálni tudjuk a kampányt. Minden egyes közösségi média csatorna felülete egyedi méretekkel rendelkezik, így a különböző csatornákhoz tartozó kampányok mind-mind egyedi grafikai tervezést igényelnek.

 

· Folyamatosan megírjuk a kampányokhoz tartozó posztokat, a megfelelő szövegeket. A nézettség és a hirdetési statisztikának megfelelően a Facebookra 2 naponta helyezünk ki posztot, a másik 5 csatornára, pedig havi 5-5 darabot, s amelyiket lehet összekötjük a Facebookkal, hogy az ottani posztok is megjelenjenek más felületeken.

 

· Így nemcsak a hirdetéseid, de a megadott témának megfelelően a tartalmak is mindig megújulnak kreatív módon.

 

Az Akciós csomag segítségével év végéig elkötelezett vásárló közönséget építhetsz.


A csomagban elérhető kedvezmények:

 

Közösségi Média Stratégia tervezés 68.800, a tartalom és hirdetés menedzsment - ez nem tartalmazza a hirdetési díjakat, melyet a megbeszéltek szerint a kiválasztott közösségi média felé kell fizetni – Facebook 22.600/hó, + a többi közösségi média felület együttesen 22.600/hó.

 

A közösségi média kampányokat úgy építjük fel, hogy a Magyarországon ma legnépszerűbb Facebook legyen a kampányokat integráló oldal, de emellett kihasználjuk a többi közösségi csatornában rejlő történet és márkaépítési előnyöket.

 

közösségi média csomag
A 11 havi kampány és stratégiai tervezés összesen nettó 566.000 forint.

 

Amit most februárban 237.320 forintnyi összkedvezménnyel, havi nettó 29.880 forintért állíthatsz a kommunikációd és az éves terveid szolgálatába.

 

Az Akciós csomag február 28-ig köthető le az első díj befizetésével.

 

 

 

Egy év kommunikációs munkája 50% kedvezménnyel - 2018. január végéig

Tóth Csaba, 2017. jan. 1. 11:43   [ 2017. jan. 9. 13:09 frissítve ]

egy év kommunikációja
Teljes egy évre felépítjük a kommunikációdat, azokat a taktikai elemeket, amik segítik, hogy minél több új vásárlót elérj és növeld az értékesítést a meglévő ügyfeleidnél.

Az elvégzett munka alapként segíti a következő évek marketing munkáját, és elindít a történet és márkaépítés stratégiai útján.


Ennek a szolgáltatásnak a segítségével, egy éven keresztül végezzük el üzleti kommunikációdat, a PR munkát és a marketinget. Ezalatt egyedi kampányokat is megvalósítunk, hogy teljes egészében kihasználhasd az ágazatod kommunikációjában rejlő lehetőségeket.

 

A folyamatos kommunikáció segítségével mindig potenciális vevőid és állandó ügyfeleid szeme előtt leszel. Eközben megelőzheted a versenytársakat és megerősíted meglévő vevőid a jó döntésben. 

 

Az éves kommunikációs munkát 2018. január 31-ig végezzük el.

 

Rendszer leírás és hozzá kapcsolódó kedvezmények itt:


Eszközök/Szolgáltatások

Feladatok

Árak

Marketing Stratégia és Terv

Egy teljes év taktikai lépéseinek kidolgozása. Annak ütemezése és az ehhez tartozó kampányok meghatározása és felépítése.

188 400

Kereső Optimalizált Weboldal, vagy meglévő Honlap teljes optimalizálása

Elkészítjük az új honlapod - Kereső Optimalizált módon, vagy a meglévő honlapod, minden meglévő tartalmát optimalizáljuk. A megfelelő mérőszoftverek beállításával.

148 600

Komplett 4 aloldalas Facebook, vagy meglévő oldal optimalizálása és frissítés

Oldal információk megírása, beállítása. Grafikai tervezés, fejléc készítés. 4 egyedi alkalmazású aloldal telepítése. 

44 440

Blog és közösségi média felületek kialakítása

Blog funkciók és Google+, Twitter, Linkedin, Instagram, Pinterest, YouTube, RSS beállítása és optimalizálása.

166 840

Egyéb költségek 

Új domain név beállítás és szolgáltatás éves díj.

8 888

 

Google Business cégeknek szolgáltatás - éves díj 40 Euro/év/felhasználó

14 000

 

Google és Facebook hirdetések kattintásonkénti ára.

 

 Filmkészítés

5 perc PR, vagy Marketing film

85 200

Google Adwords Kampány

Online Hirdetések a Google Keresőben, több ezer honlapon és portálon, valamint remarketing /az oldalunkat korábban látogatóknak  - emlékeztető kampány/ menedzsment 18 888 forint/hó egy évig. Az az 12x 18,888 ezer.

226 656

Facebook Oldal Tartalom és Kampány Menedzsment

Post-ok megírása - 10 bejegyzés havonta + aktuális fejléc - programozása, hirdetések készítése, programozása. 22 600 forint/hó egy évig. Az az 12x 22.600.

271 200

Közösségi média oldalak menedzsmentje

Az egyes oldalakhoz tartozó egyedi posztok elkészítése, - Google+, Twitter, Linkedin, Instagram, Pinterest. A megadott médiának megfelelő képméretekben és szöveges tartalmakkal havi 25 posztot készítünk el. 22 600 forint/hó egy évig. Az az 12x 22.000.

271 200

Blog cikkek

Havi 4 Blog cikk, tanulmány 24 000 forint/hó egy évig. Az az 12 x 24 ezer.

288 000

Hírlevelek írása 4 darab/hó. Vagy 12 leveles email kampány negyedévente.

Meglévő Hírlevél küldő szoftverrel, vagy egyedi szoftverrel 2000 mail címig, díjtalan használattal. 32 800 forint/negyedév egy évig. Az az 4x 32 800.

131 200

Összesen

A komplett rendszer értéke, 2017. január 31-ig tartó kampányokkal nettó 1 647 368 forint. 

1 844 624

 

 

 

Havi díjjal leköthető 2017. Január 31-ig, az első havidíj befizetésével.


Az éves kommunikációs munka 50%-os kedvezménnyel  akciót a megrendelések számától függően bármikor felfüggeszthetjük.



A kedvezmény 50% = 922 312

2015-ös év kommunikációja

Havi díj 2018. januárig:

Mindössze havi nettó 76.860 -

 Igényeld még most az egyik #egyévkommunikáció-ra szóló szolgáltatás csomagunk!<-- Kattints ide!


Karácsonyi kampányidőszak 2016

Csaba Tóth, 2016. nov. 11. 10:19   [ 2016. dec. 9. 7:42 frissítve ]

Egyedi Google karácsonyi kampányok tartalom menedzsmenttel.

 

Azért, hogy végre helyi cégek ajánlatai uralják, a Karácsonyi Vásár idején az online médiát, a saját városukban, megyéjükben.

 

Google Hirdető rendszere folyamatosan változik, s folyamatosan új lehetőségeket kínál. Aki nap, mint nap nem foglalkozik vele, nem tud hatékonyan hirdetni benne.

 

Ugyanakkor nyilvánvaló, hogy ma, ha valaki valamit keres, akkor beüti az internetes keresőkbe, vagy éppen cikkeket, vásárlói véleményeket olvas valamelyik honlapon. S ha valaki keres és nem találja meg a Te kínálatod, ajánlatod és releváns cikkek mellett sem a Te ajánlatod, terméked látja, akkor olyan helyen költi el a pénzét, olyan vállalkozásra szavaz forintjaival, amelyiket megtalál és megfelelő információkat kap tőle.

 

A Google Hirdetés segít abban, hogy egyrészt azokat, akik a Te termékeid, szolgáltatásaid keresik elérje, valamint tudd növelni meglévő vevőidnél a vásárló kedvet, aktuális ajánlatok bemutatásával.

Ahhoz, hogy hatékonyan működjön a Google Hirdetés, kellenek a jó kampány beállítások, a megfelelő ajánlati tartalom kitalálása és ennek folyamatos prezentálása.

 

S mi úgy gondoltuk, hogy mi lenne, ha a saját városukban, megyéjükben, az internetet böngészők előtt, sok érdekes ajánlatot bemutatva nagyobb arányban a helyi cégek jelennének meg.

 

Az éppen pénzköltést fontolgató vásárlók, jobban megismerhetik, beazonosíthatják a helyi cégeket - mert ma sajnos többnyire még mindig inkább a multiknál költenek - és inkább náluk hagyják az ajándékra szánt forintokat.

 

Az ajánlatban 50.000 forintos hirdetési költségkeret található 50 napra, ami arányosan csökken, attól függően mikor kapcsolódik be valaki. 

 

 

Egyedi Facebook kampányok tartalom menedzsmenttel.

 

A legtöbb online hirdető rendszer oly könnyűnek tűnik, hogy bárki költhet el benne pénzt. Azonban ahhoz, hogy valóban működjön is Neked, egyrészt hatékonyan kell beállítani ezeket a programokat, sok-sok buktatót kikerülve, másrészt kell egy kitűnő ajánlat, egy kitűnő sztorival, jól felépített tartalmakkal a Facebookon.

 

Nézz szét, a hirdetések között melyik villanyoz fel igazán Téged? A sok arctalan kitűnő termék, 50% kedvezménnyel típusú kommunikáció, vagy valami ennél jóval érdekesebb dolog. 

Nyilván a jó kampány beállítások, a megfelelő tartalom kitalálása és ennek folyamatos prezentálása hozhat csak sikert. S mi úgy gondoltuk, hogy mi lenne, ha ezt a sok érdekes értékesítési sztorit helyi cégek uralnák a saját városukban, megyéjükben, a Facebook-on a karácsonyi vásár idején. Az éppen pénzköltést fontolgató vásárlók, jobban megismerhetik, beazonosíthatják a helyi cégeket - akik, most többnyire inkább a multiknál költenek - és inkább náluk hagyják az ajándékra szánt forintokat.

 

Kampány ütemezés

 

A kampányba karácsony előtti 10-dik napig lehet bekapcsolódni, sávos rendszerben.

Minél előbb kapcsolódik valaki a kampányhoz, annál olcsóbb lesz számára a kampány napi díja.

 

A kampány részeként, egy az ajánlatot tartalmazó oldalt hozunk létre, a cég meglévő honlapján, vagy amennyiben nincs honlapja, akkor saját domain nevünk alatt készítünk egy az ajánlatot tartalmazó aloldalt.

 

Átbeszéljük, meghatározzuk, hogyan épüljön fel a kampány, milyen vezérgondolatok mentén kommunikáljunk, milyen hirdetéseket hozzunk létre ehhez.

 

Amennyiben év végén, a karácsonyi vásárlási kedvet kihasználva szeretnéd a bevételeid jelentősen növelni, ahhoz a vásárlók szeme előtt kell lenni a kitűnő ajánlatokkal és egyedi kommunikációval. Egy ilyen kampányon csak nyerhetsz.

 

 

Idősávok és díjak, az adott kampány időszak elindulása előtt 3 napig lehet csatlakozni hozzá:

 

Kampány zárás 2016.12.24-én 16 óra 12 perc 24 másodperckor.

 

50 napos kampány csatlakozás November 4-től 

40 napos kampány November 14-től 

30 napos kampány November 24-től 

20 napos kampány csatlakozás December 4-től 

10 napos kampány csatlakozás December 14-től 

 

 

Az utolsó kampány időszakra december 13-án délután 14:00-ig adhatod le az igénylésed.

 

Kampány zárás 2016.12.24-én 16 óra 12 perc 24 másodperckor.

 

Online Marketing Oktatás

Tóth Csaba, 2016. máj. 11. 4:07   [ 2016. máj. 11. 5:35 frissítve ]

online marketing oktatás

A kommunikáció és az ehhez használható online eszközök tárháza szinte napról napra bővül és változik. Önállóan ezzel lehetetlen a lépést tartani, vagy a teljes munkaidőben az újdonságok megismerése vinné el az időnket.

Fontos azonban megtalálni ebben a rengeteg információban azokat, amit hatékonyan mi is tudunk alkalmazni a saját cégünkben. Enélkül ugyanis gyorsan elveszítjük a versenyképességünk. Ebben segít az online, személyre szabott oktatásunk.


Mi nem fogjuk általánosságokkal tölteni az időt, mint a legtöbb csoportos képzésen. Mi azonnal és a Te igényeidre szabva mutatjuk be - Skype-on keresztül - azokra a problémákra a leghatékonyabb megoldást, ami téged érdekel.

Legyen az a honlapod látogatottságának növelése, közösségi média kampányok kivitelezése, vagy a Google hirdető rendszerének a kezelése. Bármilyen területen pár óra alatt használható tudást kapsz, amivel azonnal javíthatod az online kommunikációd és az értékesítésed.

online marketing oktatás

Az óradíjunk 4 ezer forint, amiért mindazt megtudhatod, naprakészen, a legújabb újdonságokkal, amit mi is alkalmazunk annak érdekében, hogy minden olajozottan menjen a céges kommunikációban. Rendeld meg az első oktatási órát most rögtön, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.

Tavaszi kampányok 2016

Tóth Csaba, 2016. márc. 8. 1:35   [ 2016. márc. 8. 2:54 frissítve ]

tavaszi kampányok 2016

Az év elején szokásos, egy évre szóló célkitűzések és megvalósítási folyamatok megtervezése után, a legjobb stratégia, ha elkezdünk közösséget építeni a terveink és gondolataink köré.

 

Tavasszal, márciusban, pedig elérkezik a taktikai megvalósítások időszaka. Az ókorban azt tartották, ha a háborút márciusban indítják, szerencsés kimenetelű lesz. Ami igaz a háborúkra az igaz az üzleti életre is. Így a tavasszal eljött a kampányok időszaka is.

 

Ilyenkor már 3-4 hónapos időszakokban, egymásra épülő kampányokkal és taktikában érdemes gondolkodni. Ilyenkor érdemes a szezonális kampányainkat elindítani és ezekben a hónapokban érdemes a tematikus kampányainkra is ráerősíteni, a terveink megvalósításának érdekében.

 

A tavaszi kampányok kulcsfontosságúak, az egész évre nézve

 

Sok cég a fejlődésének és az ehhez szorosan kötődő kommunikációs stratégia kialakulásának az elején járva, főként ezekre a kampányaira helyezi a hangsúlyt.  

 

Számukra rendkívül fontos egy egységben látni ezt az időszakot nyárig, félévig. Az éves teljesítményük kulcsa lesz, ez a kampány időszak.

 

tavaszi kampányok

Mi éppen ebben nyújtunk kiváló támogatást, az erre, a 4 hónapos időszakra megtervezett az üzleti kampányaidat támogató csomagunkkal. Amiből ráadásul az első lépések, a márciusi tervezés és bevezetés teljesen ingyenes, minél előbb vág bele valaki a kampányaiba, a taktikája kidolgozásába, annál több támogatást kap tőlünk.

 

A csomagok díja, a teljes 4 hónapra szól – 4 havi nagyon komoly marketing és kampány munkát adunk oda 50%-os kedvezménnyel. Ez alatt az időszak alatt ráadásul a kampányaink segítségével, sokkal többet megtudsz a vásárlóidról, mint korábban bármikor.

 

Ráadásul most a Google-val kötött megállapodásunk révén, a Google hirdetések kidolgozásához, azok stratégiájának felépítéséhez, most magától a Google Szakértői csapatától kapunk támogatást. Speciálisan fognak foglalkozni a mi ügyfeleink kampányaival és segítik, azok minél hatékonyabb megvalósítását. Tesztelünk, olyan kampányfejlesztéseket, amelyek mások számára még nem publikusak.

 

A nagyobb Tavaszi Hadjárat csomaghoz, ráadásul elkészítjük a Kampány oldalak kidolgozását és azok teljes körű kereső optimalizálását is, szintén a Google szakértők segítségével.

 

A Tavaszi Hadjárataink segítségével, most 2016 tavaszán, így nem csak egy hadosztályt, hanem egy egész hadsereget – a Google támogatásával – állíthatsz, annak a szolgálatába, hogy a kulcsfontosságú tavaszi kampány időszakot pozitívan zárd.

 

Válaszd ki a megfelelő kampány csomagot még most és holnaptól máris el kezdjük felépíteni a kampányaid! <-- Kattints ide a megrendeléshez!


2016-os Közzöségépítő csomag

Tóth Csaba, 2016. febr. 2. 4:54   [ 2016. febr. 6. 3:01 frissítve ]

Építs közösséget az év végéig a terveid, gondolataid és termékeid köré!


közösségi média csomag
Egy jól felépített közösségi marketing stratégiával építhetsz csak valódi vásárló közönséget. Így gyűjthetsz embereket a terveid és gondolataid köré.

 

Mi segítünk neked kidolgozni ezt a stratégiát, sőt a megvalósításához a folyamatos Kampány menedzsmentet is kedvezményesen végezzük el az év végéig!

 

A 2016-os évi közösségi marketing stratégia tervezéshez elkészítjük, vagy a legkorszerűbb módon beállítjuk, módosítjuk a Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Google plus és Linkedin oldalaidat.

 

Ehhez jön a 11 hónapos folyamatos Közösségi média Tartalom és Kampány menedzsment. Minden egyes hónapra ajándékba kapod hozzá a 11 darab egyedi közösségi média fejlécet is, - azokhoz a csatornákhoz, ahol van egyedi fejléc dizájn elemként - és ezek alapján kidolgozzuk, valamint elkészítjük a kampányaidhoz az adott hónap kreatív anyagait is.


. Ezzel a csomaggal így elvállaljuk a céged teljes közösségi média kommunikációját.

 

. Kidolgozzuk a stratégiát és meghatározzuk hozzá a megfelelő taktikai lépéseket, hónapról-hónapra.

 

· Minden hónap végén egyeztetünk veled, hogy az adott taktikának megfelelően mik lesznek a következő hónap aktuális témái és milyen kampányokat érdemes ehhez rendelni.

 

· Ehhez mindig elkészítjük a megfelelő tartalmakat. Frissítjük a fejléceket, fotókat keresünk, amelyekkel illusztrálni tudjuk a kampányt. Minden egyes közösségi média csatorna felülete egyedi méretekkel rendelkezik, így a különböző csatornákhoz tartozó kampányok mind-mind egyedi grafikai tervezést igényelnek.

 

Folyamatosan megírjuk a kampányokhoz tartozó posztokat, a megfelelő szövegeket. A nézettség és a hirdetési statisztikának megfelelően heti 3-4 posztot készítünk

 

· Így nemcsak a hirdetéseid, de a megadott témának megfelelően a tartalmak is mindig megújulnak kreatív módon.

 

Az Akciós csomag segítségével év végéig elkötelezett vásárló közönséget építhetsz.


A csomagban elérhető kedvezmények:

 

Közösségi Média Stratégia tervezés 68.800, a tartalom és hirdetés menedzsment - ez nem tartalmazza a hirdetési díjakat, melyet a megbeszéltek szerint a kiválasztott közösségi média felé kell fizetni – Facebook 18.600/hó, + a többi közösségi média felület együttesen 18.600/hó.

 

A közösségi média kampányokat úgy építjük fel, hogy a Magyarországon ma legnépszerűbb Facebook legyen a kampányokat integráló oldal, de emellett kihasználjuk a többi közösségi csatornában rejlő történet és márkaépítési előnyöket.

 

közösségi média csomag
A 11 havi kampány és stratégiai tervezés összesen nettó 440.800 forint.

 

Amit most februárban 111.900 forintnyi összkedvezménnyel, havi nettó 29.900 forintért állíthatsz a kommunikációd és az éves terveid szolgálatába.

 

Az Akciós csomag február 29-ig köthető le az első díj befizetésével.

 

 

 

Egy év kommunikációs munkája 50%-os támogatással 2017 január végéig

Tóth Csaba, 2016. jan. 1. 11:18   [ 2016. jan. 6. 14:59 frissítve ]

egy év kommunikációja
Teljes egy évre felépítjük a kommunikációdat, azokat a taktikai elemeket, amik segítik, hogy minél több új vásárlót elérj és növeld az értékesítést a meglévő ügyfeleidnél.

Az elvégzett munka alapként segíti a következő évek marketing munkáját, és elindít a történet és márkaépítés stratégiai útján.


Ennek a szolgáltatásnak a segítségével, egy éven keresztül végezzük el üzleti kommunikációdat, a PR munkát és a marketinget. Ezalatt egyedi kampányokat is megvalósítunk, hogy teljes egészében kihasználhasd az ágazatod kommunikációjában rejlő lehetőségeket.

 

A folyamatos kommunikáció segítségével mindig potenciális vevőid és állandó ügyfeleid szeme előtt leszel. Eközben megelőzheted a versenytársakat és megerősíted meglévő vevőid a jó döntésben. 

 

Az éves kommunikációs munkát 2017. január 31-ig végezzük el.

 

Rendszer leírás és hozzá kapcsolódó kedvezmények itt:


Eszközök/Szolgáltatások

Feladatok

Árak

Marketing Stratégia és Terv

Egy teljes év taktikai lépéseinek kidolgozása. Annak ütemezése és az ehhez tartozó kampányok meghatározása és felépítése.

188 400

Kereső Optimalizált Weboldal, vagy meglévő Honlap teljes optimalizálása

A Google rendszerében elkészülő honlap - Kereső Optimalizált módon való elkészítése, vagy meglévő honlap, 10 oldalnyi optimalizálása.

142 000

Komplett 4 aloldalas Facebook, vagy meglévő oldal optimalizálása és frissítés

Oldal információk megírása, beállítása. Grafikai tervezés, fejléc készítés. 4 egyedi alkalmazású aloldal telepítése. 

44 440

Blog és közösségi média felületek kialakítása

Blog funkciók és Google+, Twitter, Linkedin, Instagram, Pinterest, YouTube, RSS beállítása és optimalizálása.

166 840

Egyéb költségek 

Új domain név beállítás és szolgáltatás éves díj.

8 888

 

Google Business cégeknek szolgáltatás - éves díj 40 Euro/év/felhasználó

14 000

 

Google és Facebook hirdetések kattintásonkénti ára.

 

 Filmkészítés

5 perc PR, vagy Marketing film

85 200

Google Adwords Kampány

Online Hirdetések a Google Keresőben, több ezer honlapon és portálon, valamint remarketing /az oldalunkat korábban látogatóknak  - emlékeztető kampány/ menedzsment 15 000 forint/hó egy évig. Az az 12x 15 ezer.

180 000

Facebook Oldal Tartalom és Kampány Menedzsment

Post-ok megírása - 10 bejegyzés havonta + aktuális fejléc - programozása, hirdetések készítése, programozása. 18 600 forint/hó egy évig. Az az 12x 18.600.

223 200

Közösségi média oldalak menedzsmentje

Az egyes oldalakhoz tartozó egyedi posztok elkészítése, - Google+, Twitter, Linkedin, Instagram, Pinterest - heti egy egyedi bejegyzés. Valamint a honlap, blog link építési stratégiája ezek segítségével. 18 600 forint/hó egy évig. Az az 12x 18.600.

223 200

Blog cikkek

Havi 4 Blog cikk, tanulmány 20 000 forint/hó egy évig. Az az 12 x 20 ezer.

240 000

Hírlevelek írása 4 darab/hó. Vagy 12 leveles email kampány negyedévente.

Meglévő Hírlevél küldő szoftverrel, vagy egyedi szoftverrel 2000 mail címig, díjtalan használattal. 32 800 forint/negyedév egy évig. Az az 4x 32 800.

131 200

Összesen

A komplett rendszer értéke, 2017. január 31-ig tartó kampányokkal nettó 1 647 368 forint. 

1 647 368

 

 

 

Havi díjjal leköthető 2016. Január 31-ig, az első havidíj befizetésével.


Az éves kommunikációs munka szolgáltatásait 50%-os kedvezménnyel csak 3 cég vásárolhatja meg.

A kedvezmény 50% = 823 688

2015-ös év kommunikációja

Havi díj 2017. januárig:

Mindössze havi nettó 68.640 -

 Igényeld még most az egyik #egyévkommunikáció-ra szóló szolgáltatás csomagunk!<-- Kattints ide!

Karácsonyi, év végi kampányok 2015.

Tóth Csaba, 2015. nov. 12. 6:08   [ 2015. nov. 12. 14:35 frissítve ]

Radikálisan más dolgokat kell tenned, - ha a vásárlói, vagy ha vállalkozói piacra dolgozol - ebben az időszakban!

 

A karácsonyi vásárlók

 

karácsonyi kampány

Ez az az időpont, amikor ha a vásárlói piacra dolgozol, akkor pár napon belül muszáj elindítani a kampányaidat, mert sokan már a novemberi fizetésükből elkezdik a karácsonyi ajándékok beszerzését.

 

S amennyiben nem tudod eljuttatni azokhoz a vevőkhöz sem az üzeneted, akik korábban vásároltak, vagy érdeklődtek nálad, akkor bizony ezeket a pénzeket máshol költik el a vásárlók!

 

A kampányodnak két fontos célkitűzése lehet:

 

A, a meglévő vevők vásárlásra ösztönzése, hogy a karácsonyi ajándékok között gondoljanak, mint lehetőségre, a te termékeidre is.

 

B, azoknak az új vevőknek a megszerzése, akik pontosan, olyan termékeket keresnek karácsonyra, mint a tiéd.

 

Ehhez alkalmassá kell tenni a kínálatodat, s az eszközeidet, amivel a régi és új vevőket eléred.

 

A céges ügyfelek

 

Minden cégvezető és az adott vállalatnál dolgozó ember sem tudja függetleníteni magát, attól a változástól, amit a karácsonyi költés jelent és így az ő agyuk is, ha akarják, ha nem beruházási, költési üzemmódba vált.

 

Egy cégvezető, ilyenkor már a jövőre koncentrál, igyekszik lezárni a lehető legjobban az aktuális folyamatokat, hogy azokra építve tovább lépjen.

 

A céges kommunikációban év végén éppen, ezért a PR-nak van döntő jelentősége, s ezt kétféleképpen alkalmazhatod:

 

A, össze lehet foglalni mindazokat az eredményeket és mérföldkövetek, amiket ebben az évben elért a cég. A partnerek, mind díjazzák ezeket a történeteket, mert ebből látják miért érdemes az adott céget választani.

 

B, a 2016-os évre várható újdonságokat és fejlesztéseket harangozzuk be, amivel még jobban tudjuk szolgálni az ügyfeleink érdekeit.

 

Ezeknek a PR akcióknak a lebonyolításához is nagyon fontosak a rendelkezésre álló kommunikációs felületek és módszerek átvizsgálása.

 

Akár vásárlói, akár céges ügyfelei vannak valakinek a ma megnyitott Karácsonyi kommunikációs szolgáltatás Akciónkat remekül kitudja használni, hogy termékeivel elérje a karácsonyi vásárlóit, vagy erősebb pozíciókat építsen ki vállalati ügyfelei körében!

 


2015-ös Tavaszi Hadjárat

Tóth Csaba, 2015. márc. 12. 2:12   [ 2015. márc. 16. 1:02 frissítve ]

Online Hirdetési Kampány

Ma már nem lehet kívül lenni az Online világon, ma már nem lehet kihagyni a célzott Online Hirdetéseket.

A hagyományos hirdetésekhez képest lényegesen olcsóbbak és sokkal inkább célzottak. A két legnagyobb internetes szolgáltató a Google és a Facebook szinte havonta fejleszti ki újdonságokat, azért, hogy potenciális vevőinket elérjük.


Pontosan ezért az organikus keresések mítosza már csak a teljesen újra telepített és soha nem használt számítógépeken létezik. Ezek minden keresési előzmény nélkül első kereésre azt látják, amire optimalizálni tudunk. Ám a második, harmadik, negyedi keresés már számol a keresési szokásainkkal, már jegyzi milyen honlapokat néztünk meg előtte és ahhoz közel álló releván keresési találatokat mutat.


Az internetes keresők, ugyanis ma már minden keresési szokásunkat és érdeklődési körünket rögzíti, így két azonos korú és végzettségű, de teljesen más érdeklődési körű ember teljesen mást lát, ugyanarra a kulcsszóra a találati listán. Mást látnak, mert vannak, olyan specifikus érdeklődési területek és korábbi keresési szokások, ami miatt más oldalakat lát relevánsnak számukra a Google és így szabja személyre náluk a keresést is. S ugyanez igaz a Facebookon megnézett Hírekre és tartalmakra is.

 

online hirdetési kampány

Ezeket, a személyes preferenciákat csak célzott online hirdetésekkel lehet felülírni. Ma már azért kell kereső optimalizálni, hogy minél olcsóbban hirdethessünk és az adott témában, először keresőket elérhessük, hogy aztán a vevőinkké váljanak. Amennyiben nem használjuk ezeket az eszközöket, rengeteg potenciális vevő vész el örökre és szerzi meg a konkurencia őket. S ha konkurensünk elég profi, akkor ezeket a vevőket folyamatos tartalomszolgáltatással meg is tart. Így aztán már később hiába próbáljuk őket eléri.

 

Tavaszi Hadjárat Kampányunk abban segít, hogy - ahogy egyik ügyfelünk mondta: "Ha ezek a hirdetések nem futnak, azonnal megérzem." - végre hatásosabban elérhesd potenciális ügyfeleid és folyamatosan a szemük előtt legyél.

 

online hirdetési kampány

Ráadásul Húsvétig jelentkezhettek rá, de minél előbb teszitek ezt meg, sokkal többet nyertek vele időben és pénzben is, mert a teljes kampány és optimalizálási munkákhoz, a 30.000 forintnyi ajándék Hirdetés mellé, akár 1 hónapnyi ingyen szolgáltatás is jár. Minél előbb rendeled meg a szolgáltatást, időben és munkában annál többet kapsz érte. A szolgáltatás ideje ugyanis június 30-ig tart.

 

A részletekről érdeklődj telefonon: Tóth Csaba 06-30-2066-147

 

A kétféle kampány csomag tartalmát pedig tekintsd meg a Webshopunkban, az Akció fül alatt. 



Építs valódi vásárló közösséget 2015-ben!

Tóth Csaba, 2015. febr. 3. 4:06   [ 2015. márc. 24. 10:36 frissítve ]

Facebook kampány Akció

Mindenki olyan közösséget, vásárlókat szeretne maga körül, akikkel könnyen megtalálja a közös hangot, akikkel könnyen szót ért, mert sok mindenben tudnak azonosulni. Ez a privát életben is rendkívül fontos, de ugyanilyen fontos az üzleti életben is, hiszen életünk nagyobbik részét a munka teszi ki.

 

Miért is fontos, egy jól felépített közösség köröttünk?

 

"...az olyan helyzetekben, amikor biztonságban érezzük magunkat, olyan emberekkel vagyunk körülvéve, akikben maradéktalanul megbízunk, gyakran visszatérünk a félelemnélküliségnek és a spontaneitásnak ehhez a természetes [gyermeki] állapotához. Lazák vagyunk, fesztelenek, természetes önmagunkat nyújtjuk. Ezek életünk legjobb pillanatai, a csúcsélményeink. Azok az alkalmak, amikor maradéktalanul boldogok vagyunk. Ez a normális, természetes emberi állapotunk." - Brian Tracy

 

A tudatos közösségépítés azonban nem egyszerű feladat, ehhez több szakaszon keresztül vezet az út. Először többnyire csak álközösség alakul ki köröttünk, felületes kapcsolatokkal, kommunikációval. Ahogy bővítjük ennek a közösségnek a kereteit a felületesség úgy csap át káoszba, mert az elvárásaink, az értékeink itt számos módon sérülnek. Ebben az állapotban sokszor érezzük, csak az szól hozzá a dolgaimhoz, aki rosszakat mond róla.

 

Facebook kampány Akció 2015

Így a káoszból a kiüresedés irányába mozdulunk el, amikor azt gondoljuk teljesen felesleges minden erőfeszítés, mert az emberek ilyenek. Ez az a pont, ahol akár vissza is eshetünk a magányba, a közösség nélküliségbe, vagy visszahúzódunk a szűk családi körbe. Aki viszont mindezen túlteszi magát és folyamatosan dolgozik a közösségépítésen, folyamatos kommunikációban van, az végül is eléri az igazi közösséget, amiben otthonosan érzi magát.

Linkedin céges oldal

 

Melyik közösségépítő szakaszban vagy?

 

Ezek a szakaszok nem statikusak, egymástól szigorúan elkülönülők, hanem egymásba mosódnak, sokszor bizonyos mértékig egyszerre vannak jelen az együttlét ideje során. Bár a végső cél az igazi közösség kialakítása, ez a szakasz sem egy statikus állapot, mert ennek az állapotnak a fenntartása "karbantartása", is sok gondoskodást igényel.

 

 

Februárban most ezt segítjük a közösségépítő akciós csomagunkkal, hogy a céged könnyebben végig menjen ezeken a szakaszokon és legyen végre valód vásárló közönsége.

 

A csomagtartalmát és a rendelésed itt nézheted meg és adhatod le, amiben a 10 hónapnyi kampányt 254.800 forint helyett 2015-t tiszteletére 15%-od kedvezménnyel 21.658forint/hó áron kötheted le.


1-10 of 38